NABÓR NR 2/2021
2/2021
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOWARZYSZENIE PIĘKNA ZIEMIA GORCZAŃSKA działająca na terenie: Gmin: Mszana Dolna i Niedźwiedź oraz Miasta Mszana Dolna informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy na operację z zakresu: zgodnie z § 2 rozporządzenia wdrażanie LSR WZMOCNIENIA KAPITAŁU SPOŁECZNEGO, W TYM PRZEZ PODNOSZENIE WIEDZY SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA I ZMIAN KLIMATYCZNYCH, TAKŻE Z WYKORZYSTANIEM ROZWIĄZAŃ INNOWACYJNYCH; ZACHOWANIA DZIEDZICTWA LOKALNEGO; PROMOWANIA OBSZARU OBJĘTEGO LSR, W TYM PRODUKTÓW LUB USŁUG LOKALNYCH; ROZWOJU OGÓLNODOSTĘPNEJ I NIEKOMERCYJNEJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ LUB REKREACYJNEJ LUB KULTURALNEJ w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich
Wsparcie udzielane jest: w formie REFUNDACJI.
Wnioski o przyznanie pomocy można składać w terminie: od 20 maja do 2 czerwca 2021
Wnioski w dwóch egzemplarzach należy składać bezpośrednio w siedzibie Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie Piękna Ziemia Gorczańska miejscowość: Mszana Dolna, ul. Orkana 1, w godz. od 9.00 do 14.00
Zakres tematyczny operacji:
PRZEDSIĘWZIĘCIE NR 1.2.3 AKTYWIZACJA I INTEGRACJA MIESZKAŃCÓW
Wskaźniki produktu – Liczba wydarzeń/zadań integracyjnych i/lub aktywizacyjnych
Wskaźnik rezultatu – Liczba uczestników wydarzeń/zadań integracyjnych i/lub aktywizacyjnych
Cel ogólny – I. Piękna i przedsiębiorcza Ziemia Gorczańska
Cel szczegółowy –1.2 Wsparcie społeczności lokalnej
Warunki udzielenia wsparcia:
- Złożenie kompletu wymaganej dokumentacji w miejscu i terminie podanym w ogłoszeniu,
- Zgodność operacji ze Strategią Rozwoju Lokalnego kierowanego przez społeczność (LSR)
- Zgodność operacji z lokalnymi kryteriami wyboru operacji, oraz uzyskanie minimalnej liczby punktów.
- Zgodność operacji z warunkami przyznania pomocy określonymi w PROW na lata 2014-2020
Kryteria wyboru operacji:
Lokalne kryteria wyboru operacji znajdują się na stronie LGD – www.lgd-mszana.pl oraz w wersji papierowej w Biurze LGD.
Minimalna liczba punktów, której uzyskanie jest warunkiem wyboru operacji wynosi: 60% tj. 18 punkty możliwej do uzyskania maksymalnej liczby punktów tj. 30 punktów
Formularz wniosku o przyznanie pomocy, wniosku o płatność oraz projekt umowy o udzielenie wsparcia dostępne są na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego – www.prow.malopolska.pl
Formularz wniosku o udzielenie wsparcia, formularz wniosku o płatność, formularz umowy o udzielenie wsparcia, LSR, kryteria wyboru operacji są udostępnione na stronie: Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie Piękna Ziemia Gorczańska oraz do wglądu w Biurze Lokalnej Grupy Działania miejscowość Mszana Dolna, ul. Orkana 1 w godz. od 7.30 do 15.30
Wysokość dostępnych środków w ramach naboru wynosi 50 000,00 zł
Min. całkowita wartość operacji wynosi nie mniej niż 50 000,00 zł
Poziom dofinansowania
- do 63,63 % dla Jednostek Sektora Finansów Publicznych
- do 98 % dla innych
Podmioty uprawnione do otrzymani wsparcia
- osoby fizyczne
- osoby prawne
– z wyłączeniem osób fizycznych i podmiotów wykonujących działalność gospodarczą w oparciu o obowiązujące przepisy prowadzenia działalności gospodarczej
Wykaz dokumentów niezbędnych do wyboru projektów:
- Wniosek o przyznanie pomocy złożony na obowiązującym formularzu wraz z wymaganymi załącznikami (w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD/DVD – w dwóch egzemplarzach).
- Uzasadnienie beneficjenta zgodności operacji z kryteriami wyboru.
- Dokumenty dotyczące przetwarzania danych osobowych – dotyczy osób fizycznych
Wszelkie informacje niezbędne dla prawidłowego wypełnienia wniosków udzielane są w Biurze Lokalnej Grupy Działania oraz pod numerem telefonu 18/2676238 w godz. od 8.30 do 14.30
DOKUMENTACJA APLIKACYJNA
FORMULARZE
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)
- Wniosek o przyznanie pomocy (*.pdf) – otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.pdf) – otwórz
- Wniosek o przyznanie pomocy (*.xlsx) – otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.xlsx) – otwórz
- Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (*.pdf) – otwórz
2) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa
- Oświadczenie (*.pdf) – otwórz
- Oświadczenie (*.xlsx) – otwórz
- Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa (*.pdf) – otwórz
3) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 7z)
- Umowa o przyznaniu pomocy (*.pdf) – otwórz
- Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (*.pdf) – otwórz
- Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (*.pdf) – otwórz
- Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (*.pdf) – otwórz
- Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (*.pdf) – otwórz
- Załącznik 5 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji (*.pdf) – otwórz
4) Formularz umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy
- Umowa o przyznaniu pomocy następcy prawnemu / nabywcy określająca warunki kontynuowania realizacji operacji (*.pdf) – otwórz
- Załącznik nr 2 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy -Wykaz działek ewidencyjnych, na których realizowana będzie operacja trwale związana z nieruchomością (*.pdf) – otwórz
- Załącznik nr 4 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (*.pdf) – otwórz
5) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)
- Wniosek o płatność (*.pdf) – otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.pdf) – otwórz
- Wniosek o płatność (*.xlsx) – otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.xlsx) – otwórz
- Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (*.pdf) – otwórz
ZAŁĄCZNIKI
Uzasadnienie beneficjenta zgodności z lokalnymi kryteriami
RODO KLAUZULE 19.2 – na potrzeby przetwarzania danych osobowych
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
DOKUMENTY LGD
Kryteria oceny operacji przez LGD
Procedura oceny i wyboru operacji przez LGD
Załącznik nr 1 do Karty oceny zgodności operacji z LSR – excel